Per crear una pàgina d’empresa al LinkedIn, segueix aquests passos:

  1. Inicia la sessió al teu compte de LinkedIn. Assegura’t d’haver iniciat sessió amb un compte que tingui prou autoritat per representar l’empresa.
  2. Dirigeix-te a la pestanya «Interessos» del menú superior i selecciona «Crear una pàgina» al desplegable.
  3. Apareixerà una finestra amb dues opcions: «Petita i mitjana empresa» o «Gran empresa». Selecciona l’opció que millor s’ajusti a la mida de la teva empresa.
  4. A continuació, introdueix el nom de l’empresa i l’adreça de correu electrònic de la teva empresa. Feu clic a «Continuar».
  5. Verifica l’adreça de correu electrònic que has proporcionat. Per fer-ho, LinkedIn enviarà un correu electrònic de verificació amb un enllaç. Fes clic a l’enllaç per verificar l’adreça de correu electrònic.
  6. Ara, has d’omplir la informació bàsica de la pàgina d’empresa. Aquesta informació inclou una descripció de l’empresa, el lloc web de l’empresa, el tipus d’empresa i el número d’empleats.
  7. Un cop hagis completat la informació bàsica, fes clic a «Crear pàgina».
  8. A continuació, se’t demanarà que afegiu una foto de perfil i una foto de capçalera per a la teva pàgina d’empresa. Pots pujar imatges des del teu ordinador o triar-ne d’entre les imatges que ja tens a LinkedIn.
  9. Després de pujar les imatges, podràs personalitzar la teva pàgina d’empresa amb més informació, com ara el logotip de l’empresa, una descripció detallada, vídeos, enllaços a altres recursos i molt més. Afegeix tota la informació rellevant per a la teva empresa.
  10. Un cop hagis completat tota la informació, fes clic a «Publicar» perquè la pàgina d’empresa estigui activa.

Ara tens la teva pàgina d’empresa creada a LinkedIn. Pots començar a compartir contingut rellevant per a la teva empresa, publicar ofertes de treball, connectar amb professionals i interactuar amb la comunitat de LinkedIn.